Dagens trening

Utsikten fra bakerste rad på SATS Sagene i dag. 🙂 Har løpt intervaller, nærmere bestemt 4*8 minutter i-3. Avsluttet med en kort styrkeøkt på ben hvor jeg kjørte knebøy, lårpress, ettbensknebøy og låopptrekk i ribbevegg. Har fått nytt 4 ukers program av KAKA, og det blir en ny periode med fokus på o2 og terskelflytting. Det vil si en 4 ukersperiode til hvor jeg fortsetter med mye intervaller i-4, før det går over på en mer «normal» grunntreningsperiode med i-3 og i-1 økter.

Trives godt med programmet vi følger om dagen. Det at vi har tester hver 4.uke er en kjempemotivasjon for å holde fokuset oppe, ikke slurve med kostholdet eller restitusjonen og ikke minst kult å se svart på hvitt at man blir i bedre form! Jeg synes det er vanskelig å holde fokuset oppe når det er et sykkelritt i august som er målet. Er jo så utrolig lenge til! Da er det deilig med en slik periode som nå, hvor jeg har tester som fungerer som delmål og holder motivasjonen oppe gjennom vinteren.

Hadde en veldig hyggelig lunsj med sjefen sjøl (Fostervold) i dag også, og vi pratet løst og fast om trening, formen, ønsker og ikke minst hva jeg vil få ut av 2012. En slagplan er under konstruksjon, skal poste den så snart den er spikret 🙂

– Sissel

En kommentar om “Dagens trening

  1. Bra! Flink er du 🙂 Godt med slike treningsplaner; da vet man med sikkerhet hva man skal og ikke minst hvor man skal med tiden 😉

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s