Uke 46

Hei!

Da var det mandag igjen da folkens. Og hva passer vel bedre da enn en ukesplan. 🙂
Her kommer treningsplanen min for denne uka, i grove trekk. Det er en ganske typisk uke for perioden vi er inne i nå (bedre kondis), og en plan jeg trives med. Annenhver dag med tøffe vs. lette økter er perfekt! Gjennomførbart er det også, noe som er enda viktigere.

Mandag: Intervaller i-4+ 5*5 min løp eller elghufs. Styrkeprogram m. spenstøvelser
Tirsdag: Fri!
Onsdag: Sykkelintervaller: 4 * Bjarne Riis (5min+5min) i-3. Tøy og bøy!
Torsdag: Lett restitusjonsøkt 45 – 60 min
Fredag: Løpsintervaller 6 * 6 min i-4+ . Styrkeprogram
Lørdag: Langtur i marka eller kombi (sykkel+løp)
Søndag: Fri! evt. lett restiusjonsøkt

Har satt meg som mål at en av øktene skal gjennomføres før jobb denne uken. Er så deilig å være ferdig trent og ha hele dagen foran seg. Men..Jeg er som kjent et b-menneske med stor B, så vi får se hvordan det går!

Ha en strålende mandag 🙂

Bukkerittet 2011

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s