Retest uke 49

Hei!

Bloggen har ligget nederst på prioriteringslisten de siste ukene. Mellom jobb, overtidsjobbing, flytting, oppussing, bæring av møbler og pakking har jeg rett og slett ikke fått prioritert noe særlig trening den siste tiden. Og siden dette skal være en treningsblogg så tenkte jeg dere skulle få slippe for mye info om sparkel, skruing av ikeamøbler og valg av lenestol. 😉

Noe som derimot er av større interesse er kanskje en rapport fra siste test i o2-kjøret for denne gang. Skal teste igjen om 4 uker, men går nå inn i en periode med mer sone 1 og 3, fremfor 4 og 5.

Var sykt spent på om jeg kom til å slå noen av resultatene fra forrige gang, siden det har blitt litt skralt med trening, men jaggu ble det ikke ganske bra (vet jeg ikke løper så fort, men fremgang er fremgang!)

20 minutter løp på mølla, flatt:
01.10.11 = 3410 meter
02.11.11 = 3650 meter
06.12.11 = 3720 meter

20 minutter roing:
01.10.11 = 4159 meter
31.10.11 = 4464 meter
12.12.11 = 4381 meter
Knebøy 5*max:
01.10.11 = 5 x 50 kg (3 x 55 kg)
31.10.11 = 5 x 60 kg (3 x 65 kg)
12.12.11 = 5 x 65 kg
Situps maxrep:

01.10.11 = 54 stk
31.10.11 = 50 stk. (slet som f.. fra 45..)
12.12.11 = 57 stk.
Nå som vi har kommet oss inn i den nye leiligheten er jeg klar for mer fokus på trening igjen, og det betyr mer liv her også 🙂
– Snakkes!

2 kommentarer om “Retest uke 49

  1. BRA! Kan tenke meg at det er fint å beskue testresultatene sort på hvit og se at du har hatt fremgang 😉 Jeg hadde definitivt trivdes med å se på en slik liste om det var meg!!! Godt jobba!!

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s