Sunday snack

Hjemmelagde banan og bringebærmuffins! Etter Kristine Webers gluten- og sukkerfrie oppskrift, men litt justert. Smakte godt på en lat søndag. Ellers har jeg gått en tur i det fine været, vasket sykkel og slappet av på sofaen med OL på tv. Kroppen kjennes overraskende kvikk ut i dag etter gårsdagens sykkelritt, men av erfaring vet jeg at jeg har godt av en hviledag før jeg tar fatt på ny treningsuke.

Muffins (6 stk):

60 gram mandelmel
20 gram BakePro
1 egg
1 banan
3 ss frosne bringebær
2 ss sukrinmelis
1/2 ts bakepulver
Litt kanel eller kardemomme

Pisk egget sammen med melisen. Ha i en most banan og et par ss vann. Bland så inn alt det tørre og vend inn bringebærene til slutt. Hell i muffinsformer (jeg fikk 6 stk) og stek på 180 grader i ca. 20 – 25 min. Håper det smaker!

Legg igjen en kommentar